vineri, 27 octombrie 2017

Yuppy! Am intrat si eu in Blogosfera!

  In loc sa invat pentru o minunata restanta pe care o am pe 19, stau sa descopar comenzile si optiunile blogului meu, proaspat infiintat ))   De ce un BLOG?   Nu stiu nici eu care e raspunsul exact la intrebare. Stiu sigur ca nu mi-am facut blogul pentru ca asa e trendul. De multe luni tot incerc sa-mi fac unul mai serios (pana acum ma prosteam pe blogul de pe Hi5), dar ba nu ii gaseam titlu, ba nu stiam unde sa-l gazduiesc, ba nu aveam timp, etc.   Vreau sa fac un exercitiu de scriere. Scopul meu este sa ma descopar si sa ma dezvolt SI prin ceea ce scriu pe blog (chiar daca sunt aberatii). Vreau sa cunosc opinii diverse privind temele care ma intereseaza. Vreau sa aflu cum gandesc altii. Vreau sa vad de ce sunt in stare (in materie de scris). In plus, sunt studenta la Jurnalism si consider activitatea pe un blog, un exercitiu in plus fata de putinele exercitii practice (scris stiri, reportaje, cronici, etc.) pe care le facem la facultate.   De ce WORDPRESS? Pentru ca, dupa ce am citit ceva opinii ale bloggerilor din Romania, am inteles ca este cel mai potrivit, mai ales pentru un newbie ca mine. Pentru ca m-a atras numele in sine. “Cuvant” – “Presa” … pana la urma, cam toti bloggeri, ca vor-ca nu vor, practica un fel de jurnalism de opinie pe blogurile lor. Singura diferenta este ca ei nu verifica informatia din 3 surse, cum o fac (sau ar trebui sa o faca) jurnalistii. De ce BIBISHOR?   Pentru ca ma numesc Bianca si prietenii ma alinta BiBi, Bia, Biuta, dar si BiBisor

0 comments:

Trimiteți un comentariu