duminică, 8 iulie 2018

Nori laptosi

Dimineata am urmarit norii, ori sa ma fi urmarit ei pe mine?! Nu, eu i-am urmarit pe ei. Erau doua straturi, aparent in miscare. La o mai atenta privire, stratul de la etajul superior, cel cu norisori alb-rozalii era nemiscat. Cocotati undeva departe, foarte sus, pareau o pata distincta pe cerul albastru deschis. Intre ei si lume s-a interpus un strat de nori negri, in permanenta miscare. Am urmarit pret de minute bune cum norii inchisi la culoare au traversat cerul, in timp ce albii laptosi ramaneau parca incremeniti in statornicia lor pe bolta de azur. M-am gandit ca nu degeaba norii se misca si, odata cu ei, si perceptia noastra asupra imaginii lor. Acum, in pauza vizuala, privesc spre fereastra si urmaresc nori albi in plina miscare, traversand acelasi cer si totodata mereu diferit.

0 comments:

Trimiteți un comentariu