luni, 30 octombrie 2017

A sunat clopotelul

    Astazi (de fapt, deja ieri) am fost la deschiderea anului liceal 2007 – 2008, la fostul meu liceu, in prezent Colegiu National. Dap, suna ciudat: studenta in anul IV la facultate si merge la liceu. Hehe stati linistiti – mi-am luat BAC-ul la timp!     In fiecare an, de cand am terminat liceul, ne strangem cativa fosti colegi de clasa (cei din gasca, care ne si intalnim des) si mergem sa ne salutam fosta diriginta (actual director adjunct) si fostul director (in continuare directorul liceului). Am tinut legatura cu ei pentru ca ne-au fost dragi. Anul asta am fost doar 3 fete, dar s-au bucurat la fel de mult cand ne-au vazut. Diriga ne-a facut complimente si ne-a zis ca este mandra de noi pentru faptul ca am ajuns la facultati bune si ca „ne vedem de treaba noastra”. Domnul director ne-a facut turul liceului ca sa ne arate imbunatatirile facute peste vara si cu orice persoana cu care ne intalneam in cale, el ne prezenta ca fiind foste eleve in liceu, eleve de care este mandru. (E blogul meu si am voie sa ma laud cat vreau eu hahaha *sac* )     Astazi am retrait bucuria anilor de liceu (radeam cu fostele mele colege de clasa, amintindu-ne ce frica ne era de domnul director in liceu, cat incercam sa evitam sa ne intalnim cu el pe holuri si acum, el ne imbratisa cu drag si cu mandrie; cum ne era frica de diriga pentru ca „ne ardea la note” la istorie; cum am incercat si noi prima oara sa chiulim de la scoala si, copii tampiti cum eram si nestiind cum se chiuleste, ne-am organizat toata clasa si am lipsit intreaga zi de la scoala )))))) ). Cu toate astea, nu regret nici o experienta traita in liceu si nu uit sa multumesc mereu profesorilor mei din liceu, pentru ca si datorita lor, astazi sunt cine sunt.     Pentru mine, perioada liceului a insemnat descoperirea drumului pe care vreau sa pasesc in viata. A insemnat dezvoltarea mea atat intelectual, cat si moral. Activitatile pe care le-am intreprins pe parcursul celor 4 ani de studiu, initiativele pe care le-am luat alaturi de colegii mei, evenimentele pe care le-am organizat, toate astea ma fac sa fiu mandra de mine si de liceul meu. De mine pentru ca am fost capabila sa le duc la bun sfarsit. De liceu, pentru ca mi-a dat posibilitatea sa le pun in practica.     Le doresc tuturor celor care au inceput scoala sa aiba un an excelent, plin de realizari si cel mai important, le doresc sa se bucure de perioada asta din viata lor, la fel de mult cum m-am bucurat si eu la vremea mea, pentru ca niciodata nu o sa mai treaca prin aceasta etapa a vietii. Si un pont: incercati sa va faceti cati mai multi prieteni printre colegii vostri de clasa sau de scoala. Se zice ca prieteniile din liceu sunt cele mai sincere…. Dupa aceea intervin interesele si alte lucruri urate din viata oamenilor mari.     Am observat ca sunt in general norocoasa… iar in perioada liceului, am avut norocul sa-mi placa locul in care am invatat si am avut norocul sa raman prietena cu fostii mei colegi de clasa…. cu norocul in dragoste vad ca stau mai prost )))) Lectia de viata

0 comments:

Trimiteți un comentariu