miercuri, 11 octombrie 2017

Lume (ne)buna

Aseara am fost la intalnirea cu gunoierii. Si am cunoscut niste oameni extraordinari cu care am ras, am baut si am povestit. Si sa va spui pe cine am avut placerea sa intalnesc la Bla, bla.

>Pe stimabilul Asterix, care s-a dovedit a fi cel mai nebun om de pe planeta.

>Pe EU :D

> Pe Pisica am recunoscut-o dupa coama. :) Au mai fost inca doua prietene de-ale ei, pe care, spre rusinea mea, nu mai stiu cumle cheama.

> M-am facut cu o sora, Crocoditza.

>M-am facut si cu o noua mamica, Ada. :D

>I-am cunoscut pe Dragos si Silvana. Multumim de gazduire! :)

>L-am cunoscut si pe Andrei.

>L-am cunoscut si pe Chitzy, care m-a plimbat cu masinuta aia miiiiica, mica, mica. :P

>Si nu in ultimul rand, i-am cunoscut pe Sburliti si m-am jucat cu nazbatia de Hebe.

A fost frumos, a fost ca intre prieteni si nu m-am simtit pentru o clipa stingherita ca am fost printre oameni pe care ii vedeam pentru prima data.

Astept urmatoarea intrunire a gunoierilor si, bineinteles, pozele de la Ada, sponsorul nostru foto :P