joi, 2 noiembrie 2017

Telefonul (imi) dauneaza grav mintii

   Pe 28 Septembrie 2 prieteni isi sarbatoresc ziua de nastere – stiam asta cu mult timp inainte de IERI. Daaaaaar… se pare ca nu degeaba e vorba aia „nu lasa pe maine ceea ce poti face astazi”. Ieri, toata ziua mi-am tot amintit sigura, fara impuls exterior, ca trebuie sa-i sun si sa-i felicit sau macar sa le trimit un „Es Em Es”. Dar n-a fost sa fie… mereu ma agrenam in alte activitati si uitam sa-i sun… De parca mi-ar fi luat o vesnicie.    Astazi, 29 Septembrie este ziua unui alt foarte bun amic, dar astazi este o alta poveste…. Nu stiu exact ce s-a intamplat cu minunata mea cartela SIM ca nu mai merge. Am semnal maxim, dar imi zice ca nu am retea. A innebunit lumea??? Oricum, pana luni n-am telefon, si prin urmare, cred ca nici pe acest prieten nu am sa-l pot felicita de ziua lui… ce frumos…. GRRR    Apropo de telefon… Intamplarea asta imi dovedeste faptul ca sunt dependenta de telefon… Chiar daca nu trebuie sa ma sune cineva neaparat, daca eu nu-l am disponibil si langa mine… NU E BINE!!!!!!! Toata ziua am fost morocanoasa, suparata, agitata din cauza asta… Deci, mi-am descoperit o noua dependenta (pe langa inghetata, narghilea si alte cateva ). Telefoanele „e” periculoase domn’le – dauneaza grav mintii….    Cu alte cuvinte… dispar, pentru ca trebuie sa ma pregatesc de clubbing *Have Fun Everyone*

0 comments:

Trimiteți un comentariu