sâmbătă, 2 iunie 2018

Ce mancam azi?

Nu stiu ce o fi fost in capul meu si de unde am nascocit ca perioada traditionalelor Sarbatori e mai usoara pentru un suferind de… vezica biliara, stomac etc. Vezi Doamne el nu e ispitit, nu alearga dupa anumite cumparaturi, nu are niciun stress. Aiurea! E infinit mai grea. Si nu pentru ca i-ar fi pofta de niscai produse traditionale pe care nu mai poate/are voie sa puna gura. Ci pentru ca MIROASE!!! in jur numai a…sensibilitate! Se stie ca oamenii cu astfel de probleme dobandesc, din nefericire, o mare sensibilitate la anumite mirosuri de: mancare, parfum tare, tutun etc. Uneori mi-as dori ca romanii sa fie mai evlaviosi. Ca de exemplu acum, inca in post, sa nu mai miroasa pe holurile institutiei a carnati copti, prajiti, incalziti, a usturoi si ceapa. Dar ce vorbesc eu… pana si spanacul meu fiert a prins un usor iz de carne condimentata. E clar. Ma asteapta o perioada grea. E(ra) de preferat tutunul…

0 comments:

Trimiteți un comentariu