joi, 4 ianuarie 2018

magnum pleasure hunt

Viral. Interactiv. Gamevertising. Lowe Brindfors, agentie suedeza cu peste 50 de premii in portofoliu, a creat de curand o experienta interactiva, 100% flash si absolut breath-taking pentru noua inghetata Magnum. Pornind de la ideea ca internetul este un fel de cufar al comorilor ce asteapta sa fie descoperite, jocul iti propune o aventura-periplu prin diverse site-uri. Plina de suspans, placeri mai mult sau mai putin luxoase si comori dulci pe tot traseul. Joaca-te Magnum! Despre campanie: Principalul criteriu al castingului a fost executia ireprosabila a miscarilor. Personajul feminin este balerina profesionista. Fata Magnum si celelalte sase personaje – liftierul, fotomodelul, baiatul de la piscina, parapantistul, vanzatorul de masini si paznicul – au fost filmate pe croma. Pentru acest joc, a fost construit un motor de sunet dinamic, care sa sincronizeze coloana sonora cu miscarile utilizatorului. Schimbare de perspectiva Agentia Lowe Brindfors, specializata in digital brand communication, este si autoarea inspiratei campanii pentru Saab care, acum doi ani, reusea intr-adevar sa ne schimbe perspectiva.

0 comments:

Trimiteți un comentariu