duminică, 14 iunie 2015

A por ellos, España!

Un spaniol ar începe post-ul: Ole ole, ole ole…España campeona!!!

Mă, nu sunt eu cine ştie ce suporteră dar e imposibil să nu fiu contagiată de optimismul spaniolilor, de dorinţa lor de a câştiga campionatul, de la pasion que demuestran.

Sunt absolut extraordinari. Spania a explodat, toţi au ieşit în Plaza Mayor. Eu ascult meciul la spanioli că-mi place cum comentează, cum se agită, cum vorbesc. Românii, nu-mi place cum îl comentează, în glasul românilor se observă tristeţea pentru că noi am ieşit prea devreme din competiţie. Pe când spaniolii e posibil să câştige campionatul şi nu au mai făcut-o parcă din anii 60. Ar fi nebunie totală să câştige. Parcă văd toţi nebunii ieşiţi în stradă. Dacă la un meci cu Barca ăştia din Madrid urlă ca nebunii, dar acum.

Când cineva făcea o transmisiune live din Plaza Mayor la începutul meciului, un tip spunea că Spania e cam jodida. :lol: Adică joacă un pic prost, dar şi-au revenit după primele 20 de minute.

Spaniolii îşi pun speranţa în Fernando Torres, el niño. Mie mi se pare că are aşa o faţă de Gavroche, nu ştiu cum de-l place o prietenă a mea la nebunie. :lol:

Na, mă agit şi eu în continuare cu spaniolii şi sper să câştige.

Dacă cineva vrea să asculte în spaniolă, cineva care înţelege, pun un link: Radio Nacional De España

E clar, el niño a marcat primul gol până să termin eu post-ul. Zice unul de la radio, ăsta nu e gol, este euro-gol. :lol: O să fie nebunie.

Later edit: Ganoooo Españaaaa! Campeones campeones ole ole ole!!!

Gata, mi-am nenorocit vecinii cu ţipetele.


copyright mike huddleston